معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

نوشته شده در: ۱۴۰۳/۶/۱۱ یکشنبه
|
زمان مطالعه : 6 دقیقه

فلاش تانک‌ها در انواع مختلفی موجود هستند که فلاش تانک توکار از جمله پرکاربردترین نوع آن است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا مزایا و معایب و موارد استفاده آن را با هم بررسی کنیم.

  • 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 35 بازدید
معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

فلاش تانک توکار از ملزومات بهداشتی ضروری برای هر ساختمانی محسوب می‌شود. این فلاش تانک‌ها امروزه در بین عموم افراد از استقبال بالایی برخوردار شده‌اند. باتوجه به اینکه امروزه مساحت آپارتمان‌ها کوچک شده‌اند و فضای سرویس بهداشتی نیز محدود می‌باشد، استفاده از نوع فلاش تانک توکار گزینه بسیار مناسبی است. این نوع فلاش تانک‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که برای انتخاب بهتر باید به این موارد توجه کنید.

 

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

 

آشنایی با فلاش تانک توکار

 برای استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی در آپارتمان‌های با متراژ کوچک حتماً از فلاش تانک توکار استفاده شود. این نوع فلاش تانک به گونه‌ای است که دیگر در فضای سرویس بهداشتی مخزن و لوله‌های فلاش تانک را مشاهده نخواهید کرد. چیزی که در اینجا می‌بینید، دکمه‌های فلاش تانک است که کار تخلیه را باید انجام دهند. تمامی فلاش تانک توکار از نوع فلاش تانک دو زمانه می‌باشند. این محصول از جنس پروفیل‌های فلزی تولید شده‌اند که توالت دیواری را به همراه فرد حفظ می‌کند؛ به همین خاطر محکم و مقاوم بودن این فلاش تانک‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

 

مزایای استفاده از فلاش تانک توکار

همانطور که ذکر شد امروزه از فلاش تانک‌ها در اکثر آپارتمان‌های کوچک استفاده می‌کنند. این فلاش تانک‌ها مزایای بسیاری را به همراه دارند که از مهمترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای بیشتر: باتوجه به اینکه این نوع فلاش تانک‌ها در درون دیوار تعبیه می‌شوند، فضای قابل توجهی از فضای سرویس بهداشتی را ازاد می‌کنند. اگر همراه با فلاش تانک توکار از مدل توالت فرنگی توکار نیز استفاده نمایید، باعث می‌شود تا فضای بیشتری داشته باشید.
  • لوکس و منحصر به فرد: این نوع فلاش تانک‌ها ظاهر مدرن و لوکسی دارند که در اکثر برج‌ها و آپارتمان‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. نصب این نوع فلاش تانک طراحی مدرنی را به آپارتمان شما می‌دهد.
  • نصب در ارتفاع مناسب: از جمله مزایای نصب فلاش تانک توکار می‌توان به تنظیم ارتفاع فلاش تانک اشاره کرد. با توجه به قد افراد می‌توان این محصول را در ارتفاع مناسب نصب کرد.
  • کاهش صدا: فلاش تانک توکار علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، به خاطر نصب درون دیوار در زمان استفاده صدای کمتری دارد. برخلاف فلاش تانک روکار که بیشتر در معرض دید هستند، فلاش تانک‌های توکار صدای کمتری ایجاد می‌کنند.
  • طول عمر طولانی: فلاش تانک توکار از بهترین فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند شده است که با برخورداری از عناصر عملکردی بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا در ساخت این محصول باعث شده است تا طول عمر طولانی مدت داشته باشد.
  • تعمیر و نگهداری: فلاش تانک توکار به صورت دو زمانه هستند که نحوه کار فلاش تانک دو زمانه به این گونه است که جهت تخلیه آب دو دکمه در آن کار شده است. فلاش تانک‌های دو زمانه جهت شستشوی کاسه از دو حالت و یا دو دکمه استفاده خواهند کرد. برای خروج فضولات مایع از کاسه دکمه کوچک و جهت خروج فضولات جامد دکمه بزرگ را انتخاب کنید.

 لازم به ذکر است که مقدار خروجی آب متفاوت خواهد بود. این نوع فلاش تانک توسط فشردن دکمه کوچکتر حدود ۳ الی ۴ لیتر آب تخلیه و دکمه بزرگتر ۶ الی ۸ لیتر آب به کاسه وارد خواهد شد. تکنولوژی دو زمانه در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و به این صورت هزینه‌های مصرفی شما بسیار کاهش پیدا می‌کنند.

 

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

 

معایب فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار علاوه بر مزایایی که دارد، یک سری معایب نیز دارد که اطلاع از آن خالی از لطف نیست. در صورتی که نیاز به تعویض فلاش تانک داشته باشید، با توجه به اینکه درون دیوار قرار دارد، تعویض آن بسیار دشوار می‌باشد. این نوع فلاش تانک‌ها نسبت به مدل‌های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. صفحه کلید فلاش تانک باید روی دیوار تعبیه شود؛ به همین خاطر قیمت نصب و راه‌اندازی آن کمی بالاتر است. اگر آب قطع شود یا در صورت کمبود فشار آب نمی‌توانید به صورت دستی مخزن را پر کنید.

 اغلب فلاش تانک‌های توکار در بیشتر موارد نیاز به یک توالت فرنگی توکار دارند که نه تنها وزن خود توالت بلکه وزن فرد را نیز بتواند حفظ کند. نصب براکت در برخی مواقع امکان دارد هزینه‌های اضافی را برای نصب به همراه داشته باشد. پس از گذشته زمان این نوع فلاش تانک‌ها ضعیف شده و قدرت اولیه خود را از دست می‌دهند. یکی از دلایل عمده که باعث ضعیف شدن فلاش تانک می‌شود، تجمع رسوب در قسمت‌های مختلف توالت است.

 

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

 

کاربرد فلاش تانک توکار

برای حمام‌های کوچک این نوع فلاش تانک‌ها بسیار کاربرد دارند. از کاربرد دیگر ان می‌توان به استفاده در حمام‌های مدرن و مینیمالیستی اشاره کرد. هتل‌ها و رستوران‌هایی که زیبایی و بهداشت برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، می‌توانند از این نوع فلاش تانک توکار استفاده کنند.

 

معرفی فلاش تانک توکار، مزایا و معایب و موارد استفاده آن

 

سخن پایانی

فلاش تانک از ملزومات سرویس بهداشتی محسوب می‌شود. این فلاش تانک‌ها در انواع مختلفی موجود هستند که فلاش تانک توکار از جمله پرکاربردترین نوع آن است. این نوع فلاش تانک ها درون دیوار نصب شده و تنها دکمه های در دید قرار دارند. این محصول از ظاهر زیبایی برخوردار است؛ به همین دلیل در آپارتمان‌های مدرن از آن استفاده می‌شود. از معایب این فلاش تانک می‌توان به قیمت بالا، تعویض دشوار مخزن و ... اشاره کرد.

درج نظر
مدیران سایت در اسرع وقت پاسخگوی تمامی درخواست های شما خواهند بود.