بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

نوشته شده در: ۱۴۰۳/۵/۱۰ چهارشنبه
|
زمان مطالعه : 6 دقیقه

هر روزه برند ایمن آب که از تولید کنندگان برتر در این زمینه است فلاش تانک‌های متنوع را تولید و روانه بازار می‌کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب را بررسی کنیم.

  • 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 92 بازدید
بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

فلاش تانک یکی از تجهیزات ضروری سیستم بهداشتی است که برای تمیزی و نظافت آن کاربرد دارد. این وسیله تنوع بالایی داشته و توسط برند‌های مختلف تولید می‌شود. هر تولید‌کننده برای محصولات خود ویژگی‌هایی را درنظر گرفته است. برند ایمن آب از جمله تولید‌کنندگان برتر در این زمینه است که فلاش تانک‌های متنوع را تولید و روانه بازار می‌کند. هنگام خرید انواع فلاش تانک ایمن آب بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. با انتخاب بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب می‌توانید از مزایای آن برخوردار شوید.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

معرفی بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

فلاش تانک ایمن آب در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر یک از مدل‌ها در کاربرد خاصی استفاده می‌شود. با توجه به نوع سرویس بهداشتی باید نوع و مدل فلاش تانک را انتخاب نمائید. بهترین مدل‌های فلاش تانک ایمن آب به شرح ذیل هستند:

 

فلاش تانک ایمن آب مدل کاسپین

 فلاش تانک سری کاسپین از پر فروشترین فلاش تانک‌های ایمن آب است. مکانیزم تخلیه آن به وسیله زنجیر فعال شده و با کشیدن زنجیر خیلی راحت می‌توانید آب را ر‌ها کنید. این مدل در طرح‌های مختلف با ویژگی‌های گوناگون تولید می‌شود. مدل طرح بامبو با سیستم دو زمانه کششی به بازار عرضه شده و فروش بالایی دارد.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

فلاش تانک ایمن آب مدل اروند

 این مدل دارای عملکرد اهرمی است و از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. سیستم تخلیه آن سریع انجام شده و پمپ آن بدون صدا و شناور دیافراگمی است. مدل سیفون دکمه‌ای و در هر بار حجم تخلیه ۲ تا ۸. ۵ لیتر است. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته شده و مونتاژ آن خیلی زود و راحت انجام می‌شود. رنگ آن سفید و دارای ظاهری مدرن است. این محصول استاندارد CE اروپا و کیفیت بالایی دارد.

 

خرید توالت فرنگی 

 

فلاش تانک ایمن آب مدل ارس

 طراحی این نوع فلاش تانک به گونه‌ای است که ظرفیت کمتری داشته و حجم آب کمتری درون آن ذخیره می‌شود. نوع آن به صورت روکار است و دارای طراحی ساده سفید رنگ است. حجم تخلیه در هر بار ۲ تا ۷ لیتر است و لوله کشی آن به صورت مخفی انجام می‌شود. سیفون آن دو زمانه کششی _ فشاری و پمپ آن از نوع شناور دیافراگمی بدون صدا است.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

فلاش تانک ایمن آب مدل ونیز

 یکی دیگر از بهترین مدل‌های فلاش تانک ایمن آب مدل ونیز است. این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده و طراحی ساده و زیبایی دارد. تخلیه آن سریع انجام شده و می‌توان حجم آب خروجی را از ۲ تا ۷ لیتر انتخاب کرد. سیفون به کار رفته در آن از نوع دکمه‌ای و پمپ آن شناور دیافراگمی بدون صدا است. رنگ این محصول سفید و جنس آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. این فلاش تانک به صورت توکار نصب شده و به دلیل آنکه دیده نمی‌شود، ظاهر دسشویی به هم نمی‌ریزد. عملکرد این نوع فلاش تانک دکمه‌ای و اهرمی است.

 

فلاش تانک ایمن آب والهنگ توکار مدل کلیک با کلید کروم

 این فلاش تانک به صورت توکار نصب شده و زیبایی سرویس بهداشتی را بیشتر می‌کند. علاوه بر آن فضای کمتری را اشغال کرده و در سرویس‌های بهداشتی دارای محدودیت نیز کاربرد دارد. روی آن دو دکمه وجود دارد که یکی برای تخلیه حجم آب ۲ لیتری و دیگری برای تخلیه آب ۸ لیتری استفاده می‌شود. می‌توان میزان خروجی آب تخلیه را تنظیم کرد تا کارایی بیشتر و مصرف آب کم شود. از ویژگی‌های این مدل فلاش تانک می‌توان به انطباق فشار آب‌بندی با توجه به افزایش و کاهش فشار سیستم اشاره کرد. فلوتر آن شناور دیافراگمی است و عملکرد بدون صدا دارد. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم و به رنگ سفید است.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

فلاش تانک ایمن آب مدل ایمن آب

 یکی دیگر از بهترین فلاش تانک‌هایی که توسط شرکت ایمن آب تولید می‌شود، مدل ایمن آب است. این مدل در رنگ‌های مشکی، طلایی، سفید، آبی و بژ تولید شده و تخلیه آب آن به وسیله یک زنجیر انجام می‌شود. از انواع روکار است و مدل سیفون آن دکمه‌ای _ اهرمی است. سیفون آن دو زمانه کششی _ فشاری است و در هر بار تخلیه ۲ تا ۸ لیتر آب تخلیه می‌شود. این محصول دارای استاندارد CE از اتحادیه اروپا است و مطابق با متد‌های روز دنیا ساخته شده است.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

ویژگی‌های فلاش تانک ایمن آب

فلاش تانک‌های ایمن آب دارای ویژگی‌های متعددی هستند که مهم‌ترین این ویژگی‌ها به شرح ذیل هستند:

  • این محصولات با بهره‌گیری از فناوری روز طراحی و ساخته شده‌اند و طراحی زیبایی دارند.
  • با استفاده از آن می‌توان در مصرف آب صرفه‌جویی کرد که منجر به کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.
  • در ساخت این محصولات از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شده که سبب کیفیت بالای آن گشته است.
  • نصب آن خیلی راحت و سریع انجام می‌شود.
  • این محصولات مجهز به سه حالت تخلیه کششی و شاسی دو زمانه هستند.
  • سرعت خروجی آب در آن فوق‌العاده است و می‌توان میزان حجم آب خروجی را تنظیم کرد.

 

بهترین مدل فلاش تانک ایمن آب

 

سخن پایانی

در مطالب بالا درباره فلاش تانک مدل ایمن آب اطلاعاتی در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شد. این شرکت انواع فلاش تانک‌ها را که از لوازم ضروری سرویس بهداشتی است را تولید و روانه بازار می‌کند. هر کدام از این محصولات ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند‌. با کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بهترین انتخاب را با توجه به فضای خود داشته باشید.

درج نظر
مدیران سایت در اسرع وقت پاسخگوی تمامی درخواست های شما خواهند بود.