تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

نوشته شده در: ۱۴۰۳/۵/۳۱ چهارشنبه
|
زمان مطالعه : 6 دقیقه

فلاش تانک از لوازم ضروری و مهم در سرویس بهداشتی است. این وسیله نقش مهمی در تمیز بودن و بهداشت توالت دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

  • 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 49 بازدید
تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

در سرویس بهداشتی از تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود که می‌توان گفت یکی از جدیدترین آن‌ها فلاش تانک است. این وسیله در انواع مختلفی موجود است که هر کدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند. در این مبحث درباره تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار صحبت می‌کنیم. قبل از تهیه این محصول بهتر است اطلاعات خود را درباره آن بیشتر کنید.

 

قیمت فلاش تانک

 

 

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

 

فلاش تانک چیست؟

فلاش تانک وسیله‌ای ساخته شده از جنس پلاستیک و فلز است که در سال‌های اخیر استفاده از آن گسترش یافته است‌. این وسیله دارای مخزنی است که حجم زیادی از آب را در خود ذخیره می‌کند. این وسیله در سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داشته و نقش مهمی در رعایت بهداشتی و تمیزی آن دارد. با استفاده از فلاش تانک در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و به صورت چشم‌گیری آن را کم کنید. این محصول دارای دکمه یا دسته است که با فشار دادن یا کشیدن آن حجم زیادی از آب به یک باره و با سرعت زیاد وارد کاسه توالت می‌شود. از این رو اگر کثیفی و یا آلودگی در آکاسه توالت باقی بماند برطرف می‌شود. 

در برخی از انواع این محصول می‌توان میزان حجم آب را تنظیم کرد. فلاش تانک انواع مختلفی دارد که هر فرد بسته به شرایط و نظر خود می‌تواند آن را تهیه کند. بهتر است قبل از انتخاب آن حتماً اطلاعات خود را درباره این محصول بیشتر کنید. در اکثر ساختمان‌هایی که جدیدا ساخته می‌شوند، فلاش تانک تعبیه می‌شود. با هزینه‌ای کم محیطی بهداشتی برای خود فراهم کنید.

 

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

 

فلاش تانک توکار چیست؟

فلاش تانک توکار از انواع جدید فلاش تانک است که محبوب هستند و از آن‌ها زیاد استفاده می‌شود. این وسیله یک مخزن دارد و تمام اجزای آن داخل دیوار نصب می‌شود. فقط دکمه‌های کنترل آن بیرون از دیوار قرار دارد. این نوع فلاش تانک در انواع توکار زمینی، تک پایه، دو پایه، نیم فریم، اتوماتیک، دو زمانه و دوبل استراکچر تولید می‌شود. هر کدام از این انواع ویژگی‌هایی دارند که با توجه به آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از مدل فلاش تانک‌ها به دلیل مزیت‌هایی که دارد، پر طرفدار است. 

 

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

 

این نوع فلاش تانک فضای کمی در سرویس اشغال کرده و به همین دلیل حتی اگه سرویس بهداشتی کوچکی دارید، به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر آن ظاهر جدید و زیبای آن نمایی مدرن و جذاب در سرویس ایجاد می‌کند. صدای آن نیز در هنگام تخلیه کم است و افراد اذیت نمی‌شوند. افرادی که زیبایی سرویس بهداشتی برایشان خیلی اهمیت دارد و از طرفی نمی‌خواهند فضا شلوغ شود، می‌توانند این مدل را انتخاب کنند. فلاش تانک توکار ویژگی‌های خود را داشته و با انواع دیگر فلاش تانک‌ها متفاوت است.

 

خرید توالت فرنگی

 

 

تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

 

آشنایی با تفاوت فلاش تانک و فلاش تانک توکار

پس از آنکه با فلاش تانک و فلاش تانک توکار آشنا شدید، بهتر است تفاوت آن‌ها را با هم بدانید. فلاش تانک توکار یکی از انواع فلاش تانک است که می‌توان گفت امروزی و جدید است. کاربرد آن‌ها مشابه است، اما از نظر نصب با یکدیگر متفاوت هستند. تمام اجزای فلاش تانک نوع توکار داخل دیوار نصب شده و فقط دکمه آن بیرون است. در فلاش تانک‌های روکار به طور کلی سیستم روی دیوار یا روی زمین قرار می‌گیرد. دیگر تفاوت آن‌ها از نظر ظاهر است که نوع توکار ظاهر زیبایی دارد و باعث جلوه بیشتر سرویس بهداشتی می‌شود.

 

 

قیمت فلاش تانک ایمن آب

 

سخن پایانی

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد فلاش تانک از لوازم ضروری و مهم در سرویس بهداشتی است. این وسیله نقش مهمی در تمیز بودن و بهداشت توالت دارد. این محصول در انواع مختلفی موجود است که نوع توکار مدرن‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. با دانستن تفاوت فلاش تانک با فلاش تانک توکار انتخاب راحت‌تری خواهید داشت. تفاوت این دو محصول در نوع نصب و ظاهر آن‌ها است و کاربرد و کارایی مشابه‌ای دارند.

درج نظر
مدیران سایت در اسرع وقت پاسخگوی تمامی درخواست های شما خواهند بود.